9.19.2012

The Ghostboy

Photobucket


Vet ärligt talat inte hur mycket mina vänner fått höra mig tjata om mina blekta ögonbryn de senaste dagarna, troligen på tok för mycket. Kände mig naken först, men nu börjar jag känna mig riktigt bekväm i de små rackarna, trots att jag fått höra att jag ser ut som ett spöke och pappa tycker jag ser ut som en vampyr.

Vad säger ni? Funkar det för mig?

----

Don't know how much I've made my friends listen to me nag about my new bleached eyebrows the last couple of days, probably too much. At first I felt really naked, but now I'm starting to feel really comfortable with the little suckers, even if I've been told I look like a ghost and my dad thinks I look like a vampire.

What do you guys think? Is it working for me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar